FANDOM

Evangeline Samos - Srebrna pochodząca z rodu Samos, zwyciężczyni Królewskiej Próby, była narzeczona Cala, a później także Mavena Calore.

Biografia Edytuj

Królewska Próba Edytuj

Evangeline jest córką Volvo Samosa i Larentii Viper oraz młodszą siostrą Ptolemejusza Samosa. Urodziła się 10 miesięcy po Calu. Ojciec trenował ją od dziecka, pytając, jakie rzeczy zrobione z metalu mogłaby wykorzystać jako broń.

Evangeline była jedną z uczestniczek Królewskiej Próby. Swoje umiejętności pokazała przesuwając metalowe loże. Na jednej z nich jednak akurat znajdowała się Mare. Czerwona dziewczyna spadła wprost na elektryczne pole ochronne. Błyskawice poraziły ją prądem, lecz nie zrobiły jej żadnej krzywdy. Zaskoczona Evangeline cisnęła w Mare chmurą ostrych metalowych odłamków, ta jednak odparowała atak, wystrzeliwując ze swych rąk błyskawicę. Wkrótce potem król wezwał straże, aby ją schwytały.

Była w pałacu w Archeonie, kiedy uwięziono Mare Barrow. Tam zmusza ją do przebywania blisko Mavena, aby jej plan mógł trwać. Podczas ataku na Archon uwolniła Mare i ucieka wraz z resztą Domu Samos do królestwa Rowów.

Evangeline zostaje siłą zaręczona z Calem na rozkaz ojca Volo; robi to, aby zabezpieczyć sojusz między nowo podzielonymi królestwami Rowów i Norty.

Wygląd Edytuj

Evangeline ma długie srebrne włosy i zimne, ciemnoszare oczy. Niemal zawsze nosi ubrania wykonane z metalu i ma możliwość zmiany sukienki bez usuwania jej w niektórych przypadkach. Często nosi okrutny uśmieszek na twarzy, szczególnie gdy patrzy na Mare. Jej zęby są również opisywane jako białe i ostre. Jest opisywana jako piękna, ma tę samą porcelanową skórę i oczy jak jej matka.

Charakter Edytuj

Z jednej strony, Evangeline jest wredną, arogancką i okrutną osobą. Od początku nienawidziła Mare, najprawdopodobniej przez to, że zazdrościła jej umiejętności i otrzymanej pozycji na zamku. Jest uparta i walczy o to, czego chce, co widać, gdy przeciwstawia się instruktorowi Rane'owi Arvenowi i żąda walki z Mare. Nie przejęła się śmiercią swojego kuzyna Lucasa oraz często okazywała pogardę dla innych ludzi. Można także nazwać ją materialistką. Brała udział w Królewskiej Próbie tylko dla korony, a Tyberiasz w ogóle ją nie interesował. Uczestnicząc w niej od razu wiedziała, że wygra, co pokazuje także jej pewność siebie. Evangeline kocha jednak swych bliskich i za wszelką cenę jest gotowa ich bronić. Gdy zawierała umowę z Mare o jej uwolnieniu chciała by ta jedynie przyrzekła, że nie zemści się na jej bracie za śmierć Shade'a. Evangeline jest lojalna wobec swojego domu i ma wielki szacunek dla swoich rodziców.

Umiejętności Edytuj

Jest Żeleźcem, potrafi panować nad metalem.

Relacje Edytuj

  • Tyberiasz Calore VII - Evangeline miała zostać żoną Cala, lecz nie łączyły ich żadne miłosne uczucia. Chciała tego małżeństwa tylko po to, by zdobyć koronę.
  • Ptolemejusz Samos - był bratem Evangeline i jednocześnie jedną z nielicznych osób, które dziewczyna naprawdę kochała.
  • Maven Calore - była zaręczona z Mavenem przez krótki okres. Evangeline nie chciała zostać jego żoną, ucieszyła się, gdy ten oświadczył się Iris.
  • Elane Haven - Elane jest kochanką Evangeline. Pierwotnie planowała uczynić Elane swoją małżonką po ślubie z księciem Calem, chociaż jej plany się nie udają, gdy Maven przejmuje królestwo. Nawet po tym, jak Evangeline jest zaręczona z Maven, ona i Elane utrzymują bliskie stosunki.
Evangeline by kingmavens

Fan art Evangeline stworzony przez kingmavens